Stiai ca atunci cand cineva cauta o companie sau o organizatie, Google va afisa afacerile de pe Google Maps care corespund criteriilor de cautare? Asigura-te ca afacerea ta este prezenta pe Google si astfel vei castiga noi clienti.
Utilizarea dispozitivelor mobile a crescut foarte mult. Statisticile spun ca doar in acest an, 52,2% din tot traficul online a fost realizat de pe dispozitivele mobile. Google Maps si Apple Maps sunt doua aplicatii folosite zilnic, iar daca afacerea ta este prezenta acolo, vei putea inregistra mai multe vanzari, clientii gasindu-te mai usor.
Adauga-ti compania in lista Google
Stiai ca e posibil ca afacerea ta sa fie deja inregistrata pe hartile Google? Serviciul Google My Business creaza automat inregistrari pentru companii, asa ca trebuie sa verifici inregistrarea pentru a te asigura ca informatiile prezentate sunt corecte. Trebuie doar sa accesezi serviciul „Google My Business”, apasa butonul „Start now” iar mai apoi completeaza informatiile solicitate.
Nu uita sa adaugi si adresa site-ului afacerii tale.
Mai mult decat atat, Google My Business iti permite sa introduci cele mai relevante cuvinte cheie pentru afacerea ta. Asigura-te ca alegi cuvintele cheie care descriu cel mai bine afacerea ta. Astfel, atunci cand cineva face o cautare pe Google folosind acele cuvinte cheie, ar putea gasi afacerea ta. Dupa ce ai finalizat revendicarea si configurarea inregistrarii, mai exista cateva lucruri pe care le poti face pentru afacerea ta.
1. Actualizeaza mereu informatiile despre firma ta. Se modifica programul de lucru? Mentioneaza acest lucru. Exista o promotie speciala? O poti mentiona. Astfel clientii tai vor fi mereu bine informati.
2. Fii activ pe Google Listing! Google My Business iti permite sa realizezi postari la fel ca pe Facebook sau pe Instagram. Nu numai ca vei putea sa iti anunti clientii cand exista o oferta speciala, dar totodata poti redirectiona utilizatorii catre site-ul tau unde vor gasi mai multe informatii.
3. Nu ignora recenziile primite. Indiferent ca recenziile primite sunt pozitive sau negative, este foarte importanta monitorizarea lor. Arata-le clientilor ca iti pasa de parerea lor, cere-le scuze celor au lasat un feedback negativ si ofera-le o adresa de email unde sa iti ofere mai multe informatii despre experienta lor. Incearca sa iti imbunatatesti afacerea tinand cont de fiecare recenzie primita. In cazul in care clientii respectivi te contacteaza prin email, arata-le ca esti dispus sa le asculti problema si chiar ofera-le un voucher pentru a arata ca regreti neplacerile intampinate.
4. Utilizeaza imagini cu ajutorul carora vei atrage mai multi clienti. Fotografiaza meniul, produsele si serviciile oferite.
Aceste principii nu doar ca va vor ajuta sa cresteti marketingul si vizibilitatea companiei tale, ci dovedeste clientilor ca ai o companie activa. Arata ca iti pasa de clientii tai si doresti sa le imbunatatesti experienta, de la o zi la alta.