Atunci când îți creezi un magazin online, designul acestuia este esențial pentru a avea șansa de a înregistra cât mai multe vânzări cu el. Cu toate acestea, puțini sunt cei care conștientizează importanta unui design web bine pus la punct.
Un bun design web pentru comerțul electronic reprezintă culori, fonturi, imagini si cuvinte potrivite, iar toate acestea pot convinge vizitatorii să facă o achiziție.
Altfel spus, un design web bun ar trebui să atragă clienți potențiali, cărora să le ofere o experiență cât mai bună, iar mai apoi să vă ducă spre cele mai înalte culmi ale succesului. Așadar, nu numai că site-ul tău trebuie să arate bine, dar trebuie să îi determine pe vizitatori să cumpere, dar cum să faci asta, mai exact? Ei bine, în acest sens am pregătit mai multe recomandări în rândurile următoare:
Păstrează designul simplu
Ori de câte ori vine vorba de proiectarea unui site pentru comerț electronic, simplu este întotdeauna o alegere bună. Cu cât ai mai multe elemente pe o pagină, cu atât mai mult vor scădea șansele de finalizare a procesului de achiziție.
Nu ai nevoie de elemente care să distragă atenția vizitatorilor tăi, ci dimpotrivă, păstrează designul clar, curat și simplu, pentru a menține concentrarea pe vânzare.
Pune accent pe branding
Atunci când oamenii fac cumpărături online, preferă să cumpere de la mărci consacrate și nu de la magazine online anonime. Drept urmare, pentru a câștiga încredere în fața clienților potențiali, va trebui să investești în branding.
Acesta poate fi privit ca pe ADN-ul afacerii tale de comerț electronic, iar pentru a putea stimula vânzările, ai putea avea în vedere colaborarea cu o agenție de branding alături de care vei stabili cele mai importante detalii estetice ale magazinului online, astfel încât să poți obține o imagine unică.
Gândește ca un vizitator al site-ului tău
Pentru a putea obține un design funcționat și mai ales eficient, ar trebui să gândești la fel precum publicul tău. Cum îți dorești să arate magazinele online pe care le vizitezi și totodată ce funcții și opțiuni ar trebui să îți pună acestea la îndemână?
Cel mai probabil că preferi să cumperi de la un magazin online pe care este ușor de navigat, bine pus la punct, ce îți pune la dispoziție un proces de achiziționare cât mai simplu. Ei bine, la fel ar trebui să fie și magazinul tău online!
Folosește-te de potențialul culorilor
Alegerea culorii predominante în designul magazinului tău online nu ar trebui realizată ținând cont doar de propriile preferințe ci dimpotrivă! Culoarea reprezintă un instrument extrem de puternic și, atât timp cât înțelegi psihologia din spatele culorii, o poți folosi în avantajul tău.
Culorile au potențialul de a inspira diferite sentimente, emoții sau acțiuni, iar scopul tău principal este acela de a alege culorile care să determine conversia. De exemplu, un buton de cumpărare de culoare roșie va putea spori șansele ca oamenii să facă o achiziție cu până la 34%.
De asemenea, albastru inspiră credibilitate, iar astfel folosirea acestei nuanțe ți-ar putea aduce mai multă încredere.
Folosește imagini de o bună calitate
În lumea designului web se știe bine că imaginile au potențialul de a crește conversiile, așa că încorporarea unor imagini relevante și calitative în designul unui website poate aduce cu până la 40% mai multe vânzări.
Alege un design profesionist
Procesul de achiziție implică distribuirea unor informații sensibile, așa cum sunt datele cardului de credit. Drept urmare, vizitatorii tăi trebuie să se simtă în siguranță și confortabil să le ofere, motiv pentru care este recomandată folosirea unui design web care să inspire profesionalism.
Investiția într-un site web profesional reprezintă o necesitate dacă dorești să obții încrederea potențialilor clienți, iar dacă îți dorești un magazin online cu un design bine pus la punct, atunci ar trebui să ne ne auzim la o discuție telefonica. Îl vom face împreună!