Comerțul electronic este o afacere în continuă schimbare. Face parte dintr-o lume digitală care evoluează în continuu de la crearea sa. Aproape zilnic folosim astfel de servicii, de la magazine online, restaurante, transport și multe altele.
Iată câteva sfaturi pentru tine și magazinul tău online.
1. Prima impresie contează!
Asigură-te că ai un design profesional și plăcut. Clienții tăi vor fi atrași de interfața site-ului tău, vor vrea să rămână mai mult și să exploreze în detaliu fiecare pagină sau produs. Cu cât este mai „aerisit” și mai ordonat site-ul, cu atât vei avea șanse de a atrage mai mulți clienți, arată sondajele. Evită aglomerarea produselor în pagină și oferă o descriere cât mai clară a produsului sau serviciului oferit.
2. Ajută clientul
Oferă răspunsuri sau îndrumă clienții. În majoritatea cazurilor, clienții sunt nehotărâți sau au nelămuriri legate de anumite produse sau servicii. Implementarea unui live chat sau a unei pagini F.A.Q. (Întrebări recente) a magazinului tău online ar putea soluționa această problemă.
3. Promovare
Promovează-ți afacerea ta online, pe rețelele de socializare cu un trafic de utilizatori mare. Este o investiție necesară și o strategie de marketing care a avut întotdeauna succes. O altă opțiune pentru ați promova afacerea, este Google ADS. Atrage-ți clienții cu reclame ingenioase. Vei avea mai mult succes să acaparezi atenția publicului cu reclame originale, ieșite din tipar.
De asemenea, poți încerca și integrarea cu marketplace-uri.
4. Fi transparent și sincer
Avem o vorbă din străbuni… „Nu promite marea cu sarea”. Fii cât se poate de sincer și nu promite lucruri pe care nu le poți onora. În ceea ce privește transparența, afișează tarifele și costurile înainte de a-i trimite factura clientului. Riști să superi clientul și să nu se mai întoarcă sau să rămâi chiar tu cu buza umflată (clientul va refuza coletul pe motiv ca i s-a comunicat un alt tarif la check-out și va trebui să achiți transportul produsului).
5. Optimizarea site-ului
Timpul înseamnă bani, iar timpul se măsoară în răbdarea clientului. Este important să îți pregătești magazinul tău online pentru numărul de clienți care îți vor vizita și chiar achiziționa produsele sau serviciile oferite. Site-ul trebuie să se încarce în cel mai scurt timp indiferent de numărul de vizitatori, tranzacții, pagini, click-uri sau anotimp. Nu te zgârcii la planurile de web hosting, este una dintre cele mai importante investiții pe care le poți face pentru afacerea ta. Alege planurile care oferă cele mai multe avantaje. Ține minte, asta face parte din fundația afacerii tale în eCommerce. Recomand să folosești servere cu cele mai noi tehnologii, cum ar fi cele cu stocare NVMe și chiar de a achiziționa VPS-uri.
De ce VPS?
VPS-urile vor fi întotdeauna mai avantajoase din orice puncte de vedere pentru magazinele online față de planurile de hosting de tip shared. Mai multe detalii despre aceste avantaje gasesti pe pagina dedicata serverelor VPS NVMe.
6. Creerea site-ului
Daca nu ai cunoștințe în domeniul creări unui magazin online, apelează la firme profesionale. Este important să îți creezi site-ul de la început, curat și bine optimizat. Asta te va scuti pe viitor de alte probleme sau costuri neprevăzute. Un astfel de serviciu oferim si noi. Poti afla detalii pe pagina de realizare magazine online.