Termeni si conditii

Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata privind protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date NAMEBOX S.R.L. are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate datele personale pe care ni le furnizati despre dumneavoastra.

Prezenta conventie privind “Termenii si conditiile de utilizare a serviciului de gazduire web”, stabileste care sunt conditiile in care orice persoana poate vizita ori accesa site-ul www.namebox.ro ori poate utiliza in orice mod serviciul de gazduire sau inregistrare domenii, si are valoarea unei conventii incheiate intre NAMEBOX S.R.L. (denumit in continuare “furnizor”), in calitatea sa de proprietar si administrator al site-ului si de furnizor al serviciului, si orice persoana care viziteaza ori acceseaza site-ul sau care doreste sa utilizeze in orice mod sau utilizeaza efectiv serviciile (denumit in continuare “utilizator sau client”).

Scopul colectarii datelor este: furnizarea serviciilor conform ofertei curente, precum si inregistrarea domeniilor web in numele clientilor si conform comenzilor. Orice persoana are dreptul de a se opune, in mod gratuit si fara nici o justificare, la prelucrarile datelor sale personale in scopuri de marketing direct.

Conform Legii nr. 677/2001, beneficiati de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a va adresa justitiei. Totodata, aveti dreptul sa va opuneti prelucrarii datelor personale care va privesc si sa solicitati stergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, va puteti adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata la [email protected] . De asemenea, va este recunoscut dreptul de a va adresa justitiei. Conform legislatie din Romania minorii nu pot incheia contracte comerciale si nici datele lor personale nu sunt prelucrate fara acordul parintilor.

Neacceptarea acestei conventii ori a oricarei prevederi din aceasta atrage obligatia persoanei respective de a inceta de indata accesarea siteului ori utilizarea in orice mod a serviciului, iar accesarea sau vizitarea in continuare a sitului, deschiderea unui cont la namebox.ro ori utilizarea in orice mod a serviciului constituie o acceptare in intregime a conventiei si a oricarei prevederi din aceasta, inclusiv a oricaror modificari ulterioare care vor putea fi efectuate fara restrictii de catre furnizor, fara a fi necesara nici o alta formalitate.

Politica de continut

Este strict interzisă publicarea pe serverele noastre de conținuturi sau trimiteri (link-uri) către astfel de conținuturi care:

1. Încalcă sau prejudiciază în orice mod drepturile de proprietate intelectuală ale altor persoane sau alte drepturi legale.
2. Au conținut obscen, pornografic sau de natură violentă.
3. Sunt defăimătoare sau calomnioase.
4. Promovează discriminarea rasială sau orice alt tip de discriminare.
6. Conțin viruși, cai troieni, sau alte programe dăunătoare.
7. Conțin software piratat sau promovează pirateria software sau alte activități ilegale similare.

Nu permitem gazduirea forumurilor sau site-urilor de jocuri (comunități de gaming), scripturi de dating, scripturi pentru minare de monede virtuale, și utilizarea serverelor noastre exclusiv ca suport de stocare sau difuzare (de exemplu, site-uri cu filme online, descărcări de muzică mp3, descărcări de imagini, radiouri online, etc.). Conturile de gazduire care încalcă această politică de conținut sunt suspendate fără notificare prealabilă și nu se aplică politica de rambursare.

Securitatea contului de găzduire

Este responsabilitatea clientului să își mențină platforma, plugin-urile sau scripturile actualizate și să elimine orice fișier purtător de cod malware. NAMEBOX S.R.L. nu este răspunzătoare pentru infectările cu cod malware la nivel de cont de gazduire, responsabilitatea noastră fiind limitată strict la nivelul sistemului de operare/server. Nu suntem responsabili pentru curățarea fișierelor infectate sau pentru actualizările periodice ale scripturilor și platformelor din contul de gazduire al clientului.

Fisierele infectate pot fi verificate cu tool-ul Imunify360, disponibil în cPanel pentru orice cont shared. Recomandăm, de asemenea, actualizarea periodică a parolelor de cPanel, FTP, email și activarea autentificării cu factor dublu (2FA) din cPanel, pentru creșterea securității contului.

Conturile de gazduire infectate cu cod malware sau scripturi de tip Phishing sunt restricționate pe bază de IP până la remedierea situației. Dacă clientul nu ia toate măsurile necesare pentru curățarea contului de gazduire în maxim 48 de ore, suntem nevoiți să suspendăm/restricționăm contul fără anunț prealabil.

Informații despre Cookie-urile Utilizate

Următoarele informații au scopul de a vă oferi mai multe detalii despre cum sunt plasate, utilizate și administrate cookie-urile de către site-ul www.namebox.ro. Vă punem, de asemenea, la dispoziție și câteva linkuri utile legate de acest subiect.

1. Ce sunt Cookie-urile?

Un „Cookie” (cunoscut și ca „browser cookie”, „HTTP cookie” sau simplu „cookie”) este un fișier de mici dimensiuni, format din litere și numere, care este plasat pe computerul, terminalul mobil sau pe alte echipamente ale unui utilizator, atunci când acesta vizitează un site. Cookie-urile ajută la identificarea dispozitivului utilizatorului. Acestea sunt instalate prin solicitarea emisă de un web-server către un browser (ex: Internet Explorer, Chrome) și sunt complet „pasive” (nu conțin programe software, viruși sau spyware și nu pot accesa informațiile de pe hard drive-ul utilizatorului).

2. La ce sunt folosite Cookie-urile?

Aceste fișiere permit recunoașterea terminalului utilizatorului și prezentarea conținutului într-un mod relevant, adaptat preferințelor utilizatorului. Sunt, de asemenea, utilizate pentru a pregăti statistici anonime agregate care ne ajută să înțelegem cum un utilizator beneficiază de paginile noastre web, permițându-ne să îmbunătățim structura și conținutul lor, fără a identifica personal utilizatorul.

3. Ce tipuri de Cookie-uri folosim?

Pe site-ul www.namebox.ro folosim următoarele tipuri de cookie-uri:

First Party Cookies – cookie-uri care sunt emise și pot fi citite doar de site-ul nostru.
Third Party Cookies – cookie-uri emise de alte site-uri (ex: Facebook, AdWords).

4. Cum sunt folosite Cookie-urile de catre acest site ?

O vizită pe site-ul www.namebox.ro poate plasa cookie-uri cu următoarele scopuri:

Cookie-uri de performanță a site-ului.
Cookie-uri de analiză a vizitatorilor.

5. Care este durata de viata a unui cookie?

Durata de viață a unui cookie poate varia semnificativ, depinzând de scopul pentru care este plasat. Unele cookie-uri sunt utilizate exclusiv pentru o singură sesiune (session cookies) și nu sunt reținute odată ce utilizatorul părăsește website-ul, iar altele sunt reținute și refolosite de fiecare dată când utilizatorul revine pe site (cookie-uri permanente). Utilizatorii pot șterge cookie-urile în orice moment prin intermediul setărilor browserului.

6. Contin Cookie-urile date personale?

Cookie-urile utilizate pe site-ul namebox.ro nu solicită informații cu caracter personal și nu identifică personal utilizatorii de internet.

7. Cum sa dezactivati cookie-urile din browserul dumneavoastra?

În general, o aplicație folosită pentru accesarea paginilor web (browser web) permite salvarea cookie-urilor pe terminal în mod implicit. Aceste setări pot fi schimbate astfel încât administrarea automată a cookie-urilor să fie blocată de browserul web sau utilizatorul să fie informat de fiecare dată când cookie-uri sunt trimise către terminalul său. Informații detaliate despre posibilitățile și modurile de administrare a cookie-urilor pot fi găsite în zona de setări a browserului. Dacă decideți să blocați cookie-urile, este posibil ca unele funcții ale site-ului să nu funcționeze așa cum este prevăzut.

Toate browserele moderne oferă posibilitatea de a schimba setările cookie-urilor. Aceste setări se găsesc de regulă în secțiunea „opțiuni” sau „preferințe” a browserului dumneavoastră. Blocajul complet al cookie-urilor poate afecta experiența de navigare, deoarece unele funcționalități de bază sunt posibil să nu mai fie disponibile. Pentru mai multe informații despre cum puteți gestiona și șterge cookie-urile, puteți vizita https://aboutcookies.org.

Rețineți că dacă blocați cookie-urile în browserul dumneavoastră, nu veți mai fi urmărit când vizitați site-ul nostru. Totuși, unele caracteristici ale site-ului s-ar putea să nu funcționeze corect fără cookie-uri.

Scripturi interzise

Următoarele tipuri de scripturi sunt strict interzise pe serverele noastre din cauza riscurilor de securitate pe care le prezintă sau a consumului excesiv de resurse:

Scripturi pentru Proxy și Anonimizatoare: Orice script destinat mascării identității utilizatorilor sau a activităților online.
Scripturi pentru IRC: Orice script asociat cu canalele de chat IRC.
Scripturi de Top Site-uri: Scripturi care clasifică website-uri bazate pe diverse criterii, adesea consumatoare de resurse.
Scripturi de Jocuri Online: Inclusiv servere pentru jocuri precum Counter Strike, Minecraft, CS:GO. Jocurile bazate pe Flash sunt excluse din această restricție.
Mail Bombers și Scripturi pentru Trimiterea în Masă a Emailurilor Nesecurizate: Orice script care generează trimiterea excesivă și nesigură de emailuri.
Torrent Trackers: Orice server sau script asociat cu partajarea de fișiere tip torrent.
Chat Room-uri: și Chaturi WAP care consumă resurse excesive.
PhpShell: și Scripturi Similare destinate executării de comenzi neautorizate pe server.
Scripturilor pentru Minat Criptomonede: Este strict interzisă utilizarea oricărui script destinat minării de criptomonede pe serverele noastre.

Politica de Utilizare a Resurselor Serverului

Pentru a asigura o experiență optimă pentru toți clienții noștri și pentru a menține performanța și securitatea serverelor, următoarele politici sunt puse în aplicare:
Prejudicierea Serverelor sau a Clienților

Orice încercare de a aduce prejudicii serverelor sau clienților prin utilizarea abuzivă a resurselor, inclusiv, dar fără a se limita la, încărcarea excesivă a CPU-ului, trimiterea în masă de emailuri, executarea frecventă și/sau de lungă durată a interogărilor SQL, este strict interzisă. Activitățile de acest gen vor fi considerate abuzive și tratate ca încercări de a prejudicia alți clienți alocați pe același server.

Limite de Consum

Pentru Site-uri: Acceptăm un consum maxim de până la 5% CPU, 5% memorie (MEM) și 1.5% MySQL.
Pentru Procese Individuale: Acestea nu trebuie să depășească 10% din capacitatea CPU. Depășirea acestor limite poate fi considerată abuzivă și poate atrage restricții, inclusiv suspendarea serviciilor.

Monitorizarea și Gestionarea Resurselor

Monitorizarea Consumului: Toate conturile sunt monitorizate pentru a urmări consumul de resurse. În cazul unui consum excesiv, vom contacta clientul pentru a discuta soluții adecvate. Consumul poate fi consultat în cPanel, accesând secțiunea „Resource Usage”.

Politica de Suspendare: Conturile care depășesc limitele stabilite de utilizare a resurselor pot fi suspendate sau li se pot dezactiva scripturile fără notificare prealabilă. Aceasta este o măsură necesară pentru a asigura funcționarea optimă a serverului.

Solicitări de Îmbunătățire: Clienții pot solicita îmbunătățirea pachetului de hosting sau mărirea temporară a resurselor alocate pentru un interval de 24 de ore. Este esențial ca aceștia să contacteze suportul nostru din timp pentru a preveni suspendarea contului.

Recomandăm clienților să folosească instrumentele disponibile în cPanel pentru monitorizarea utilizării resurselor și să se asigure că aplicațiile lor sunt optimizate (cPanel -> Resource Usage). Acest lucru nu doar că previne suspendarea serviciilor, dar contribuie și la îmbunătățirea performanței generale a site-ului.

Prin respectarea acestor politici, ne asigurăm că toți clienții beneficiază de un mediu de hosting sigur, stabil și performant.

Politica privind Email-ul

Trimiterea de mesaje comerciale nesolicitate (SPAM) pentru promovarea oricărui site, utilizând serverele noastre sau prin servere ale unor terți pentru promovarea oricărui site găzduit de noi, va avea ca și consecință suspendarea sau anularea contului de gazduire al clientului, fără rambursare. Listele de email pot fi operate în condițiile în care persoanele se înscriu pentru a primi mesaje și în toate mesajele este publicată procedura de retragere din liste.

Fiecare cont de gazduire este limitat astfel încât să nu permită trimiterea a mai mult de 300 de email-uri într-un interval de 60 de minute. Această restricție este necesară pentru a proteja calitatea serviciului de hosting. Trimiterea masivă de email-uri determină consumul excesiv al resurselor unui server, având un impact negativ asupra calității și asupra serviciilor recepționate de clienți. Prima încălcare a acestei politici are ca rezultat suspendarea imediată a contului de gazduire fără rambursare.

Pentru a spori securitatea, recomandăm clienților noștri utilizarea de parole puternice pentru conturile de email. O parolă puternică ar trebui să conțină cel puțin un caracter majuscul, o cifră și cel puțin un semn special. De asemenea, recomandăm actualizarea parolelor de email odată la fiecare 6 luni, pentru a ajuta la protejarea împotriva accesului neautorizat.

Responsabilitatea clientului

Responsabilitatea principală a clientului constă în menținerea actualizată a informațiilor de contact în panoul de control pentru facturare. Este esențial ca aceste detalii să fie mereu la zi pentru a asigura o comunicare eficientă și a evita orice confuzii sau întreruperi în prestarea serviciilor. În absența actualizării informațiilor necesare, nu ne asumăm responsabilitatea pentru eventualele neînțelegeri sau probleme de comunicare ce pot apărea.

De asemenea, clientul are datoria de a-și proteja numele de utilizator, parolele și orice alte informații sensibile asociate contului său. Este imperativ ca aceste credențiale să fie gestionate cu strictețe și prudență, pentru a preveni accesul neautorizat și potențialele breșe de securitate. Recomandăm folosirea unor metode de autentificare puternice, incluzând parole complexe și activarea autentificării cu doi factori (2FA) atât în cPanel cât și în contul de client de pe my.namebox.ro.

Prin asumarea acestor responsabilități, clientul contribuie semnificativ la protejarea propriilor date și la asigurarea unei cooperări eficiente și sigure cu furnizorul de servicii..

Raspundere limitata

Nu suntem responsabili pentru daunele care pot rezulta din indisponibilitatea temporară a serverelor noastre, indiferent de cauza acestei situații. Această clauză se aplică inclusiv pentru daunele ce decurg din deteriorarea sau pierderea datelor. Clientul acceptă să ne exonereze de orice pretenții sau daune, inclusiv, dar fără a se limita la, cele provocate terților, ca urmare a utilizării serviciilor noastre. În cazul în care clientul solicită despăgubiri pentru orice motiv, suma totală a daunelor care pot fi cerute furnizorului nu va depăși sub nicio formă suma totală a taxelor achitate de către client furnizorului.

Garantia uptime

Serviciile de găzduire web oferite de compania noastră garantează un uptime mediu de 99,9%. În cazul în care uptime-ul este mai mic decât cel garantat, furnizorul se obligă, la cererea beneficiarului, să crediteze contul acestuia procentual din valoarea abonamentului lunar, astfel: 10% pentru un uptime între 99,9% și 99%, 25% pentru un uptime între 99% și 98%, 50% pentru un uptime între 98% și 95%, 75% pentru un uptime între 95% și 90% și 100% pentru un uptime sub 90%.

Sunt exceptii urmatoarele:

Sunt considerate excepții situațiile de forță majoră asupra cărora noi nu avem nicio influență, cum ar fi: războaie, calamități naturale, indisponibilitatea sau întreruperea comunicațiilor, incendii, viruși, atacuri cibernetice, nefuncționarea corectă a unui software oferit de o altă sursă (inclusiv scripturi gratuite, software de comerț electronic sau procesatoare de plăți online), atacuri DDOS, cutremure, embargouri, sau acțiuni ale autorităților legale. De asemenea, lucrările de întreținere anunțate sau în situații critice, precum și upgrade-urile serverelor, sunt considerate excepții.

Backup Oferit

Toate pachetele noastre de găzduire web shared includ două soluții robuste de backup, efectuând salvări în două locații diferite pentru o securitate sporită a datelor. Utilizăm soluția Synconix, care efectuează backup-uri periodice la fiecare 24/48 de ore într-un spațiu de stocare extern situat în centrul de date GTS din Cluj-Napoca. De asemenea, ne bazăm pe JetBackup pentru a efectua backup-uri periodice la fiecare 24/48 de ore, stocate într-un spațiu de stocare din centrele de date localizate în Germania și Polonia.

Esențial de subliniat este faptul că, deși depunem toate eforturile pentru a menține integritatea backup-urilor, nu putem garanta în totalitate acest aspect. Prin urmare, recomandăm cu insistență clienților noștri să efectueze propriile backup-uri periodice și să le stocheze într-un mediu extern securizat. Datele din cadrul serviciilor noastre de backup sunt păstrate în rotație pentru o perioadă de 10 zile.

Această abordare dublă asigură o mai mare siguranță a datelor dumneavoastră, oferind o plasă de siguranță în cazul unor incidente neașteptate care ar putea afecta integritatea datelor pe server. Totuși, responsabilitatea finală pentru păstrarea datelor în siguranță revine clienților, prin realizarea și gestionarea backup-urilor proprii.

Solutiile de backup pot fi utilizate in mod gratuit direct din cPanel de catre toti clientii nostri, fiind puse la dispozitie tutoriale complete la link-urile https://bit.ly/3Tb3XAw si https://bit.ly/3WGQP9i. In cazul in care nu puteti realiza un restore, puteti solicita ajutorul printr-un ticket de suport in intervalul orar 09:00 – 22:00.

Serverele VPS și serverele dedicate pot beneficia de soluția de backup Synconix, în schimbul unei taxe lunare de 10 euro + TVA (în limita a 100GB). Pentru accesul la o soluție suplimentară de backup, clienții sunt obligați să contacteze echipa NAMEBOX pentru activarea serviciului de backup adițional. Această soluție de backup, împreună cu altele, poate fi comandată odată cu serverul.

Toți clienții NAMEBOX sunt de acord să efectueze periodic un backup complet pe un mediu de stocare extern. Acest backup poate fi generat cu ușurință, folosind doar două clicuri în cPanel -> Backup, conform instrucțiunilor de la link-ul https://bit.ly/3FVpRol.

Furnizorul nu poartă responsabilitatea pentru pierderea informațiilor găzduite pe servere ca urmare a acțiunilor utilizatorilor, atacurilor de tip hacking sau din cauza erorilor existente în aplicațiile care nu sunt asociate cu serviciul. De exemplu, panoul de control nu este parte a serviciului și nu este furnizat de către noi, fiind dezvoltat și oferit de către cPanel LLC.

În cazul în care se depășesc 30 de zile de neplată și contul este șters de pe server, clientul poate solicita restaurarea site-ului dintr-un backup mai vechi. Dacă această operațiune este posibilă, va fi taxată cu suma de 50 euro + TVA, doar dacă recuperarea site-ului este finalizată cu succes.

Cron Jobs

Pentru a menține performanța optimă a serverului, limităm rularea scripturilor prin cronuri la intervale de timp de minimum 10 minute. Această măsură previne supraîncărcarea serverului și asigură o distribuție echitabilă a resurselor pentru toți clienții.

Scripturi CGI

Oferim suport pentru utilizarea scripturilor CGI de către clienții noștri, acestea fiind incluse în serviciile oferite. Totuși, orice script CGI conceput să afecteze negativ performanța serverului sau integritatea rețelei va fi dezactivat imediat și fără preaviz. Ne rezervăm dreptul de a monitoriza și reglementa utilizarea acestor scripturi pentru a proteja serviciile noastre.

Instalari de servicii suplimentare

În cazul în care aveți nevoie de module suplimentare pentru a rula scriptul dorit, NAMEBOX SRL se va angaja să instaleze aceste programe numai dacă este considerat că nu vor afecta negativ stabilitatea sau securitatea serverului. Solicitările de upgrade ale contului (inclusiv mai mult spațiu, mai mult trafic sau schimbarea pachetului de hosting) trebuie efectuate prin email sau ticket de suport, cu cel puțin 24 de ore înainte de modificare dorită. Vă informăm că nu putem asuma responsabilitatea pentru întreruperile de serviciu sau limitările de resurse care pot apărea din neefectuarea la timp a acestor upgrade-uri.

Recomandăm clienților să planifice cu grijă și să comunice nevoile lor de upgrade într-o manieră timpurie pentru a asigura continuitatea și eficiența serviciilor noastre.

Notificari si anunturi

NAMEBOX SRL își rezervă dreptul de a trimite notificări privind serviciile oferite și ofertele disponibile, precum și anunțuri din partea unor terți, atunci când considerăm că aceste informații pot fi de folos utilizatorilor.

Termeni de plata si facturare

Clientul se angajează să achite contravaloarea serviciilor noastre în avans, relativ la perioada pentru care acestea sunt furnizate. Plata facturilor trebuie efectuată în avans, la începutul fiecărei perioade de plată, în termen de 10 zile lucrătoare de la emiterea facturii proforme.

Clienții care doresc să încheie un serviciu de găzduire web achiziționat trebuie să trimită o notificare către [email protected] pentru a iniția procesul de închidere a contului. Deținătorii de servere dedicate și servere VPS trebuie să transmită o cerere de închidere cu 30 de zile înainte de data expirării contractuale. Dacă solicitarea de închidere este depusă într-un interval mai scurt decât 30 de zile înainte de expirarea termenului, clientul este obligat, conform contractului, să achite valoarea serviciilor pentru luna următoare.

Prețurile afișate în Euro sunt convertite în RON la cursul Băncii Naționale a României (BNR) valabil la data emiterii facturii proforme. Conform legislației în vigoare, toate facturile și plățile sunt procesate în RON.

Promotii

Promoțiile active pe site-ul nostru sunt valabile exclusiv pentru comenzile noi plasate în perioada de desfășurare a promoției respective. Serviciile comandate anterior nu sunt eligibile pentru promoțiile curente.

Regulile de inregistrare a domeniilor

Domeniile cu extensia .ro pot fi înregistrate pentru o perioadă de până la 10 ani, cu un preț anual de 9.99 Euro + TVA. Beneficiarii trebuie să înțeleagă că NAMEBOX acționează ca intermediar în procesul de rezervare a numelor de domenii și acceptă termenii și condițiile stabilite de ROTLD. Astfel, acceptarea acestor termeni constituie un acord direct între beneficiar și ROTLD, cu NAMEBOX funcționând ca parte terță.

Toate înregistrările de domenii .ro se conformează regulilor stabilite de ROTLD, care pot fi consultate pe pagina dedicată regulilor de înregistrare și contractului de înregistrare disponibil pe site-ul ROTLD.

Domeniile .ro înregistrate „pe viață” vor fi supuse unei taxe de mentenanță anuală după data expirării (pentru domeniile mai vechi de 5 ani) începând cu 01.03.2018.

Domeniile .ro anuale înregistrate prin NAMEBOX pot fi transferate pe numele clientului după 01.03.2018, dacă se achită taxa curentă de transfer de 15 Euro + TVA. Un domeniu poate fi transferat doar dacă este activ și nu în cazul în care a expirat.

După expirarea și eliberarea unui domeniu, orice persoană fizică sau juridică are dreptul de a-l achiziționa.

Reguli de inregistrare domenii .ro – vezi aici regulile.

Pentru toate domeniile cu extensia .ro expirate percepem o taxa de reinnoire a domeniului in perioada de gratie in valoare de 5 euro + TVA.

Regulile de Înregistrare a Domeniilor .ES

Domeniile .es trebuie prelungite cu minimum 6 zile înainte de data de expirare; în caz contrar, va fi necesară plata unei taxe de restaurare de 69 euro + TVA.

Regulile de Înregistrare a Domeniilor .HU

Prelungirea domeniilor .hu trebuie efectuată cu minim 30 de zile înainte de data de expirare; altfel, se va impune o taxă de restaurare de 79 Euro + TVA.

Reguli de Înregistrare Domenii Premium

Pentru domeniile premium cu extensii precum .store, .web, .luxury etc., prețul va fi comunicat după procesul de înregistrare. Dacă prețurile sunt supraevaluate, plata va fi stornată după verificarea disponibilității domeniului.

Suspendarea contului pentru neplata serviciilor

Conturile utilizatorilor care nu au efectuat plata tarifelor pentru serviciile oferite, în termen de 10 zile de la emiterea facturii proforme de către furnizor, vor fi suspendate până la confirmarea plății. Reactivarea conturilor suspendate pentru neplată se va face doar după achitarea integrală a tuturor sumelor datorate.

Garantăm returnarea banilor în 30 de zile

La NAMEBOX, ne angajăm să oferim servicii de găzduire web de înaltă calitate. Tocmai de aceea, oferim clienților noștri o garanție de satisfacție de 30 de zile. Dacă nu sunteți complet mulțumit de serviciul nostru de găzduire web în această perioadă, aveți posibilitatea de a solicita restituirea sumei achitate în avans.

Este important de menționat că garanția de 30 de zile nu acoperă următoarele servicii: taxele pentru înregistrarea numelor de domeniu, atât naționale cât și internaționale, taxele pentru serverele dedicate sau serverele VPS, serviciile achiziționate în calitate de reseller, precum și orice alte taxe pentru servicii opționale sau speciale, cum ar fi licențele de cPanel, licențele de Softaculous etc., care nu fac parte din oferta standard.

În situația în care anularea contului este rezultatul încălcării de către client a termenilor și condițiilor sau al abuzurilor, precum consumul excesiv de resurse, suma plătită nu va fi restituită. De asemenea, garanția de restituire nu este aplicabilă și nu va fi efectuată dacă în perioada de 30 de zile de la achiziție s-a consumat cel puțin 50% din transferul de date alocat pachetului de găzduire web.

Încetarea Furnizării Serviciilor

NAMEBOX SRL își rezervă dreptul de a înceta furnizarea serviciilor oferite către orice client, din orice motiv, și ne rezervăm de asemenea dreptul de a încheia orice colaborare printr-o notificare scrisă oferită cu 30 de zile înainte de încetarea efectivă a serviciilor. Acest proces poate fi inițiat fără obligația de a furniza o explicație detaliată.

În cazul în care se decide încetarea serviciilor, clientul va fi notificat cu cel puțin 30 de zile înainte de data efectivă a încetării. Pe durata acestui interval preavizat, compania se angajează să îndeplinească toate obligațiile contractuale și să continue furnizarea serviciilor convenite, conform termenilor și condițiilor contractuale actuale.

Clientul, de asemenea, este obligat să respecte toate obligațiile contractuale până la data încetării efective a serviciilor, inclusiv, dar fără a se limita la, efectuarea plăților pentru serviciile prestate.

NAMEBOX SRL se angajează să ofere asistență necesară pentru asigurarea unei tranziții fluente și ordonate, furnizând toate informațiile necesare pentru finalizarea procedurilor aflate în derulare.

Scopul acestei clauze este de a facilita o tranziție lină și fără probleme pentru ambele părți, în eventualitatea deciziei de încetare a colaborării. Ne asumăm responsabilitatea de a comunica în mod clar și prompt orice astfel de decizie, în conformitate cu legislația aplicabilă și drepturile clientului.

Programul de Afiliere

Prin intermediul programului nostru de afiliere, puteți câștiga până la 25% din valoarea fiecărui pachet de găzduire web partajată comandat. În cazul serverelor VPS și serverelor dedicate, comisionul este de 15%. Este important de reținut că serviciul de înregistrare domenii nu este inclus în programul de afiliere. Comisionul este recurent și se aplică pe întreaga perioadă în care serviciul este prelungit.

Cum Functioneaza?

Fiecare afiliat va primi un link unic de referință în formatul http://www.my.namebox.ro/aff.php?aff=001. Atunci când un vizitator de pe site-ul dumneavoastră accesează site-ul nostru prin acest link unic de referință, sistemul nostru înregistrează automat serviciile comandate de client. După efectuarea plății pentru servicii, veți putea vedea în contul de afiliat comisionul de până la 15%-25% din valoarea serviciilor comandate.

Plata comisioanelor se va face dupa un termen de 30 de zile, dacă suma minimă atinge 200 RON. În cazul plăților online, termenul de plată al comisioanelor poate fi prelungit până la 60 de zile, în scopul prevenirii fraudelor și asigurării unui proces sigur.

Condiții de plată: în ceea ce privește plățile comisioanelor, vă informăm că acestea pot fi efectuate numai către persoane juridice, pe baza unei facturi de servicii. Acest lucru se datorează cerințelor noastre interne și obligațiilor fiscale. Prin urmare, pentru a primi comisioanele dvs., vă rugăm să furnizați o factură de servicii emisă în numele entității juridice cu care sunteți asociat. Asigurați-vă că factura conține informațiile necesare pentru a efectua plata în mod corect și în conformitate cu reglementările legale.

Atenție! Nu este permisă retragerea comisioanelor înregistrate de pe același cont de client, dar pentru firme diferite. Comisionul înregistrat dintr-un cont de client diferit al aceluiași proprietar va fi anulat automat la momentul retragerii.

Modificari

Ne rezervăm dreptul de a efectua adăugiri, anulări sau modificări în Termeni și Condiții, pachetele de găzduire și prețurile de pe site, în orice moment. Vom informa despre aceste schimbări prin intermediul site-ului nostru sau panourile de control ale clienților.

Ultima actualizare a Termenilor și Condițiilor de utilizare a serviciilor noastre a fost efectuată în data de 26.03.2024.