fbpx

Suport Tehnic

Îți stăm la dispoziție de Luni până Vineri în intervalul orar 09:00 - 18:00.

+40 264 33 44 55

Dep. Comercial

Îți stăm la dispoziție de Luni până Vineri în intervalul orar 09:00 - 18:00.

+40 264 55 66 77

Informații Companie

Societate: NAMEBOX SRL

Informații fiscale: RO29508628, J06/6/2012

Birou: Strada Heltai Gáspár 17, Cluj Napoca

ING Bank România
RO32INGB0000999902838749

Domeniu .ro nefunctional – ce trebuie verificat

Ce trebuie să faci dacă domeniul tău nu este funcțional

Dacă domeniul tău nu este funcțional, trebuie realizate câteva verificări înainte de a deschide un ticket de suport. În 80% din cazuri, domeniul este nefuncțional din motive care nu țin de server.

Pasul 1: Verificare dacă domeniul este expirat

Pentru a verifica dacă un domeniu .ro este expirat, accesează site-ul ROTLD -> WHOIS și verifică starea domeniului (ex.: Stări: OK, Stări: PendingDelete, etc.).

Dacă starea domeniului este PendingDelete – înseamnă că domeniul respectiv a expirat, iar acesta este motivul pentru care nu este accesibil.

domeniu ro nefunctional

Pasul 2: Verificare zona DNS

Recomandăm să verifici zona DNS a domeniului accesând site-ul https://intodns.com/. Dacă zona respectivă prezintă informații colorate cu **ROȘU**, înseamnă că ceva nu este în regulă în zona DNS și trebuie contactat providerul de hosting pentru verificări suplimentare. Cauzele pot fi multiple: cont de găzduire șters, înregistrări șterse din zona DNS, zona DNS configurată incorect, etc.

Pasul 3: Verifică dacă poți accesa domeniul din altă rețea

În cele mai multe situații, domeniul nu este accesibil din cauza blocării IP-ului tău în firewall. Pentru a verifica acest lucru, încearcă să accesezi domeniul din altă rețea de internet sau de pe un dispozitiv conectat la o rețea de date diferită (ex: de pe smartphone). Dacă domeniul este accesibil din altă rețea, poți solicita providerului de hosting să verifice și să deblocheze IP-ul din firewall. IP-ul tău poate fi aflat accesând https://ip.namebox.ro/.

Pasul 4: Contactează providerul de hosting

Dacă nu ai identificat nicio problemă în primii 3 pași, poți contacta providerul de hosting pentru verificări suplimentare. Este recomandat să le comunici IP-ul de pe care încerci accesarea domeniului.