Îți stăm la dispoziție de Luni până Vineri în intervalul orar 09:00 - 18:00.
Îți stăm la dispoziție de Luni până Vineri în intervalul orar 09:00 - 18:00.
Societate: NAMEBOX SRL
Informații fiscale: RO29508628, J06/6/2012
Birou: Strada Heltai Gáspár 17, Cluj Napoca
ING Bank România
RO32INGB0000999902838749
Dacă dorești ca o factură să fie emisă pe noile date ale firmei sau pe datele actualizate ale companiei, poți face acest lucru foarte simplu direct din contul de client. Modificarea datelor de facturare este posibilă oricând și se aplică atât pentru persoanele fizice, cât și pentru cele juridice.
Urmează pașii din acest tutorial pentru a te asigura că datele tale sunt mereu corecte și pregătite pentru următoarea factură.
1. Loghează-te în contul de client
Odată logat în contul de client, poți vedea toate detaliile despre contul tău, serviciile tale la Namebox, facturile emise și poți plasa comenzi direct din cont. De asemenea, poți deschide un ticket de suport atunci când ai nevoie de ajutor.
2. Dă click pe profilul tău
După ce ai dat click pe profil, va apărea o listă cu mai multe opțiuni. Aici, mergi la Detaliile mele unde vei găsi informațiile personale, adresa de facturare și informațiile suplimentare.
3. Modifică datele
Datele de facturare se modifică în câmpurile din secțiunea Adresa de facturare si Informații suplimentare. După ce ai realizat modificările, pentru a le salva, trebuie să derulezi pagina în jos și să dai click pe Salvare modificări.
Ai ajuns la finalul tutorialului! Sper că te-am ajutat și ai avut o experiență plăcută citind acest ghid. Nu uita, pe pagina noastră, în secțiunea HelpDesk, vei găsi multe alte tutoriale legate de diverse modificări și nu ezita să ne ceri ajutorul deschizând un ticket de suport când ai nevoie.